Sunday, October 25, 2015

Fall Time Cozy Book Tag

Здравейте! Аз съм Едуина, с нов пост. Съжалявам, че не съм поствала нищо цяла седмица, но имах няколко входни и не ми остана никакво време. За което много съжалявам, защото наскоро си направих блог и бях  много развълнувана да започна да пиша ревюта и да правя тагове. И всички вие бяхте толкова добри и мили с мен и със своите коментари ме накарахте да се чувствам толкова приятно, за което много ви благодаря. Днес реших да направя Fall Time Cozy Book Tag. Бях тагната от Зинка.


1.Падащи листа: Светът е пъстър. Изберете книга с червени, оранжеви и жълти нюанси на корицата. 


 Не знам дали е защото, аз я прочетох есента, но тази книга ми донесе много хубави моменти, точно когато времето започна да се разваля, и ме стопли по някакъв много приятен начин.

2. Топъл пуловер: Най-накрая е достатъчно студено, за да облечеш топла и удобна дреха. Коя книга ви дава най-топлите потрепвания?





Избрах тази книга, защото винаги, когато се сетя за нея си припомням всички хубави моменти, които преживях с тази книга. Касандра Клеър наистина знае как да завърши една поредица по феноменален начин. 

3. Есенна буря: Вятър вие, дъжд се сипе. Изберете любима книга или жанр, която бихте чели по време на буря?


В първия момент, когато прочетох въпроса в ума ми изникна корицата на " Стъкленият трон". Още тогава реших да не го променям, защото в книгата се случват толкова много неочаквани неща. Какво по-неочаквано и непредвидимо от буря. Затова реших за този въпрос да сложа книга, която доста ме е изненадвала. 

4. Свеж полъх: Кой е героят, с когото искаш да се размениш?


Не знам дали, ако наистина имах възможност да се разменя с някои от любимите си герои, бих го направила, защото те всички попадат в много животозастрашаващи ситуации. Но за този въпрос избрах Анабет Чейс от поредицата " Героите на Олимп" на Рик Риърдън. Анабет е толкова силна, умна, непоколебима, а също нейното гадже е Пърси Джаксън. 

5. Горещ ябълков сайдер: Коя не толкова популярна книга заслужава повече внимание? 


Мисля, че повече хора трябва да знаят за книгата Frozen, защото наистина (поне спориeд мен) книгата си заслужава прочитането. Има страхотни герои, толкова много мистерии и дори дракон. Така че ако още не сте я чели и се чудите дали да и дадете шанс, определено препоръчвам да го направите. 

6. Палто, шал, ръкавици: Сезонът е студен и е време да се покрием. коя е книгата с най-смущаващата корица, която криете от чужди погледи? 

Не мисля, че имам такава книга. Мисля, че нямам дори една книга, на която да не харесвам корицата. Но в бъдеще може и да се намери такава. 

7. Тиквен пай: Любима есенна храна. 

Есента започвам да ям много курабийки и да пия повече топли напитки, тъй като ме карат да се чувствам по-уютно където и да съм. 

8. Тагвам всеки друг, който желае да направи този таг и им пожелавам да се забавляват, колкото мен, докато го правят. 

No comments:

Post a Comment