Saturday, October 17, 2015

introduction

Здравейте, казвам се Едуина от Кърджали на 15. Моите хобита са: четене на книги, слушане на музика, гледане на филми и сериали. Любимите ми сериали са The Flash, The Vampire Diaries and Game Of Thrones. Нямам точно определен стил музика, кoято слушам, зависи главно от настроението ми. Обoжавам да готвя и мисля, че се справям доста добре.


Имам  по-голяма сестра, казва се Йоана, и тя е най-дoбрата сестра, която някой може да има и аз съм благодарна, че тя се падна на мен. Винаги е до мен, каквото и да се случи и никога не ме е разочаровала. На нея мога да разчитам напълно и да съм сигурна, че ще ми помогне. 

Ние двете споделяме страстта си към мзузиката (ED SHEERAN) и любовта си към Нина Добрев. За жалост, тя не споделя същия интерес към книгите като мен. Честно казано, не мога да определя коя ми е любимата книга, защото всичките са толкова страхотни и няма как да си избера само една. 
Засега това е от мен, надявам се да се срещаме по-често в бъдеще. 

6 comments:

  1. Мила, честит блог ! : ))) С нетърпение чакам следващите ти публикации.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти от сърце! :)

      Delete
  2. Добре дошла в блог лудостта! :D Честит блог и от мен, желая ти успех с него! :)

    ReplyDelete